DenBolle's hok

Semi Realtime

Motorrijden mogelijk dankzij:

scheidslijnBoshuizen motorservice raaltescheidslijn MAG - Motorrijders Actie Groepscheidslijn

ContourCams Via:

scheidslijn GPS scheidslijn Garmin scheidslijn

Wil je met me trouwen?

Nadat zij me net één afslag te vroeg afslaat komt mijn surveillance ervaring van pas. Ik neem de volgende en rij de straat in, even verder zie ik dat ze geparkeerd staat. Jaren geleden reed ik hier ’s nachts dus mijn ervaring leert me de korte afsnij-route.

Afgelopen week waren de jongens van de beveiliging me onder handen aan het nemen over dat ik nog steeds vrijgezel was. De jongens uit mijn team kwamen met tips (Probeer dit eens ‘Jij hebt een opening, ik heb zin‘) die toch ook niet meteen meteen werkte.
Voeg daarbij mijn ‘he kudt‘ actie dus tijd voor actie. Assertifiedinges, tijds, assertieviteit 2.0 : meteen in de aanval..  dus als ik tegen de richting in haar tegemoet rij en m’n helm heb afgedaan stel ik als openingsvraag “Wil je met me trouwen?

Die vraag is het einde van een weekend superlekker rijden. Gwyneth heeft nieuwe knalpijpen die er door BMS gniffelend onder geschroefd worden. “Keu’j mooi de motor poet’sn ” … De nieuwe pijpen zijn van glimmend chroom.. Shitzooi. da’s weer 1000km  rijden in regen op de snelweg voor ze mooi ‘used’ mat zijn. Dit weekend is weer zo’n memorabel weekend. De eerste keer zonder.

Dit weekend een ruime 700km gereden. Eerst nieuwe pijpen, toen ”t zuien’ en daarna Hoorn. Hoorn, sessie 1 van X ? Daar komt deze week meer info over.
En vandaag na een kop kop koffie bij de knarren toeren over dijken en binnenwegen en genieten. Even in Zwolle een vette bek halen en me verwonderen over wat je zoal kan zien onderweg.
Nijvere ondernemers die te lui zijn om om de lading vast te leggen:
Als ie de rotonde afrijd kan ik nog net de keien ontwijken.

Ook na twee dagen me suf zwaaiend naar de wederopstappers kom je ook de echte hardcore rijders tegen. De juiste houding, zelfverzekerde houding en vooral een ijzersterk gestel. Daarmee voorkom je de dure aanschaf van een nutteloos motorpak. Die moet tegen geld hersteld worden terwijl als je met je bek op het asfalt uitgesmeerd ligt het toch gewoon natuurlijk geneest.

En dan mijn voorgenomen huwelijk.
Als ik een döner pashja (en geloof me.. die is zo allemachtig lekker, en alleen op één plek te krijgen… Het omrijden waard!) naar binnengewerkt heb wil ik weer opstappen.

In de verte hoor ik een vette roffel en ineens… Een vette roffel met motor en stoer mokkel rijd voorbij. Erachteraan jagend krijg ik een hele vette grijns om de bek. Meid is ca. net zo groot als de motor, maar jaagd ‘m mooi op. Geuid is prima en ze ligt mooi scherp in de bochten. Ik wordt in onderstaand filmpje alleen door de batterij van de cam in de wielen gereden. Ik moet her en der flink eraan om bij te benen. Tot we stil staan en ik haar ten huwelijk vraag..

Dat ze net bij die ene VW Kever stil staat is geen wonder, daarin zit de rechtmatige eigenaar van Kever en Blondine (Yo  femina’s : klachten bij de redactie ;-)) waar ze me naar verwijst. ‘Hij ’s m’n vriend, dat moet je aan hem vragen.
De vriend, voorzien van bakkebaarden, poetst rustig verder en zegt ‘Alles heeft een prijs…’
Oh ja geld… eens zien of ik met m’n charmes verder kom, maar dat loopt op niets uit. D’r vent is haar echte en ik heb het nakijken. Overigens niet voor we een leuk gesprek hebben gehad over motoren, goede zaken waar je je motor kan onderhouden en we een kop koffie hebben geruild tegen een kopie van mevrouw in actie 😉

2 commentaren op: Wil je met me trouwen?

Commenteer